MLL:N LAITILAN PAIKALLISYHDISTYKSEN TOIMINTAA TAKANA JO YLI 95 VUOTTA

Vireää yhdistystoimintaa laitilalaisten lasten hyväksi

Yhdistyksemme toiminta on ollut mukana laitilalaisperheiden arjessa ja juhlassa  26.1.1925 lähtien. Järjestämme viikoittain avointa kohtaamispaikkatoimintaa aivan Laitilan keskustassa, Vihtorinkadun varrella. Perhekahvilatoiminta on tullut vakiintuneeksi osaksi monen pikkulapsiperheen elämää näiden vuosien aikana.

Järjestämme vuosittain tapahtumia ja toimintaa lapsille, nuorille ja koko perheille. Lisäksi osallistumme vuosittain Lapset ensin -kevätkeräykseen. Jaamme myös stipendejä koululaisille sekä pienen lahjan laitilalaisvauvoille, joka on vuonna 2024  pillimuki.

Tule mukaan!

Haluamme jatkossakin kehittää toimintaamme ja olla mukana tukemassa paikallisten perheiden jaksamista arjen kiireissä. Mikäli sinulla on idea tai ehdotus vaikka uudesta toimintamuodosta tai tapahtumasta tai vanhojen toimintamuotojemme kehittämisestä, ota ihmeessä yhteyttä meihin.

Meitä on täällä Laitilan paikallisyhdistyksessä reilu 400 jäsentä, mikä on väkilukuun suhteutettuna valtakunnallisestikin huima määrä. Kiitos kaikille jäsenille toimintamme mahdollistamisesta! Mikäli olet kiinnostunut toimimaan myös vapaaehtoistyössä tapahtumissamme, niin ota tässäkin tapauksessa rohkeasti yhteyttä.