MLL Laitilan paikallisyhdistys ry

Tarjoamme paikallisille lapsiperheille avoimia kohtaamismahdollisuuksia sekä vertaistukea perhekahvilatoiminnan kautta.
Lisäksi järjestämme monipuolisesti erilaisia tapahtumia ja tempauksia pitkin vuotta.

Liity jäseneksi

Haluatko toimia paikallisten lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi? Liittymällä jäseneksi mahdollistat avoimen kohtaamispaikkatoiminnan lisäksi mm. erilaisten tapahtumien ja vertaisryhmien toteutumisen Laitilassa. Jäsenenä saat myös erilaisia etuja, kuten alennusta esimerkiksi toimintamaksuista sekä tarjouksia paikallisissa yhteistyöyrityksissämme. Jäseneksi voit liittyä täällä!

Tutustu eri kulttuureihin keittiön kautta. Kerran kuussa teemme yhdessä iltapalaa ja ruokailun yhteydessä saamme tietoa eri kulttuureista. Ohjaajana toimii aina eri kulttuuria edustava henkilö. Osallistuminen on maksutonta. Illat järjestetään yhteistyössä MLL Varsinais-Suomen piirin, MLL Laitilan paikallisyhdistyksen sekä Lale-hankkeen (Leader Ravakka) kanssa. Kokoontumispaikkana Kappelimäen koulun opetuskeittiö (Koulutie 15, Laitila)